FAQ - Často kladené otázky

Jaké jsou náklady na instalaci internetového připojení?
  • Aktivační poplatek se liší dle tarifu (vždy je uvedeno u jednotlivé skupiny tarifů).
  • Aktivační poplatek zahrnuje práci technika (max. 2,5 h), konfiguraci a dopravu. V případě použití dalšího instalačního materiálu se cena může lišit.
  • Přijímací zařízení máte zapůjčené zdarma (po ukončení služeb je nutné jeho vrácení).
Mohu mít sledovaniTV.cz, když od Vás nemám internetové připojení?
  • SledovaniTV.cz je součástí internetových tarifů a nelze ji poskytovat samostatně. Využívání TV je tedy podmíněno využíváním našeho internetového připojení.
Co dělat v případě problému s připojením k internetu
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně zapojeny a zda je přijímací zařízení v zásuvce.
  • Pokud připojení nefunguje vůbec, zkuste zařízení na 20 vteřin odpojit ze zásuvky elektrické energie.
  • Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte nás na telefonním čísle 227 023 023.
Jak lze platit za naše služby?
  • Za naše služby můžete zaplatit několika způsoby:
    • Hotově na pobočce (Hrnčířská 383, 252 42 Jesenice – Zdiměřice), v pracovní době.
    • Hotově vkladem na bankovní účet (Fio Banka).
    • Bezhotovostním převodem na účet (při platbě je nutné uvést variabilní symbol, který naleznete na faktuře).
Je možné mít sledovaniTV.cz na TV?
  • Ano, je možné ji sledovat i na televizi. Pokud máte Smart TV, která lze připojit k internetu a je kompatibilní, nemusíte mít k TV set-top box. Využití služby SledovaniTV.cz na televizi je zpoplatněno.
  • Zařízení, která jsou kompatibilní, naleznete zde: https://sledovanitv.cz/info/s/applications. Pokud Smart TV nemáte, můžete si u nás zakoupit set-top box za 1790 Kč.
Mohu internetové připojení přerušit?
  • Internetové připojení lze přerušit, avšak je nutné nás kontaktovat na e-mail [email protected] nebo poštou na adrese Hrnčířská 383, 252 42 Zdiměřice s datem od kdy chcete službu přerušit a od jakého data ji chcete znovu obnovit.
  • Pozastavení internetového připojení je u tarifů START a SPECIAL zpoplatněno částkou 40 Kč, pokud je to od 1. dne v měsíci. V případě, že chcete službu pozastavit např. v polovině měsíce, je pozastavení zpoplatněno částkou 200 Kč.
Jaké jsou technologie používané pro připojení k internetu ÚVT Internet?
  • Připojení přes optickou síť ÚVT
    • Optická síť je dostupná ve vybraných lokalitách, jejich seznam pravidelně aktualizujeme. Postupně tak přibývají lokality, kde si můžete internet po optické síti pořídit. Rychlosti na optickém připojení nabízíme až do 1000 Mbps. 
    • Na optickém připojení používáme WiFi router (HG8245H GPON Terminal), který dosahuje rychlosti až 1 Gbps. V případě, že máte svůj WiFi router, zapůjčíme Vám zdarma media konvertor (HG8310M GPON).
    • Připojení přes optickou síť je v současné době nejmodernější a nejvýkonnější způsob přístupu do sítě Internet.
       
  • Bezdrátové připojení k internetu
    • Dostupnost bezdrátových tarifů naleznete na naší Mapě pokrytí, kterou stále aktualizujeme. Bezdrátová síť zahrnuje páteřní spoje (o frekvencích v pásmech 10 GHz až 76 GHz) a přípojné body (AP – Access Point), na které připojujeme klienty ve frekvenčním pásmu 5 GHz.
    • K realizaci připojení je použita příjímací anténa (Ubiquiti PowerBeam M5 22dBi).
    • WiFi router si u nás můžete zakoupit (částka je vždy uvedena u jednotlivých tarifů, pohybuje se od 500 – 2000 Kč), jedná se o zařízení Router Netis WF2419. V případě zájmu o výkonnější WiFi router si můžete vybrat z naší nabídky uvedené v Ceníku.
    • Prověření dostupnosti a signálu na Vaší adrese je zdarma.
Informace pro stavitele domu
  • Stavíte dům a máte na pozemku zavedenou optickou síť ÚVT? Bližší informace naleznete zde.
Mohu si v průběhu užívání internetového připojení změnit tarif?
  • V průběhu užívání internetového připojení je možná změna tarifu, stačí nás kontaktovat na e-mail [email protected] nebo poštou na adrese Hrnčířská 383, 252 42 Jesenice-Zdiměřice a sdělit nám o jaký tarif byste měli zájem.
  • Tarif lze upravit během měsíce po dohodě s našimi pracovníky nebo k 1. dni v měsíci.
  • Po úpravě tarifu Vám zašleme Dodatek na změnu nebo novou smlouvu, kterou je nutno podepsat a do 14 dní zaslat zpět.
Jak zrychlit domácí WiFi síť?
  • Připojte své zařízení kabelem a pozorujte rozdíl.
  • Přesuňte svůj WiFi router na vhodnější místo, blíže k připojovanému zařízení.
  • Pokud je to možné, připojte trvale některá zařízení přímo kabelem.
  • Pořídit si výkonnější WiFi router.
  • Neváhejte se na nás obrátit v případě, že potřebujete nějakou radu ohledně nastavení domácí bezdrátové sítě.
Mohu si v průběhu užívání internetového připojení upravit fakturační interval?
  • V průběhu užívání internetového připojení je možné upravit si fakturační interval, stačí nás kontaktovat na e-mail [email protected] nebo poštou na adrese Hrnčířská 383, 252 42 Jesenice-Zdiměřice.
  • Fakturační interval lze vždy upravit k 1. dni v měsíci.
  • Fakturační intervaly jsou: měsíčně zpětně, čtvrtletně dopředu, pololetně dopředu nebo ročně dopředu.
Co potřebuji ke zprovoznění KUKI TV?
  • Ke zprovoznění TV je zapotřebí set-top box nebo v případě, že máte TV Samsung, která lze připojit na internet, můžete si stáhnout aplikaci přímo do TV. 
  • Set-top box lze zakoupit za 1790 Kč.
  • KUKI TV je dostupná pouze na optickém připojení.
Jak mohu internetové připojení převést na nového nájemníka/majitele?
  • Pro převod smlouvy internetového připojení je potřeba nás písemně kontaktovat na e-mail int[email protected] nebo poštou na adresu Hrnčířská 383, 252 42 Jesenice-Zdiměřice s kontaktními údaji na nové nájemníky/majitele
    (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail).
  • Vždy je nutné uvést datum účinnosti nové smlouvy.
Jak probíhá zapojení KUKI TV?
  • KUKI TV je televize po internetu.
  • Set-top box se připojí kabelem k WiFi routeru (kabely, ovladač a baterky jsou přibalené k set-top boxu), set-top box se připojí HDMI kabelem k TV.
  • Při instalaci obdržíte přihlašovací údaje do nastav.kuki.cz, kde si můžete měnit programovou skladbu.
Jak mohu ukončit využívání služeb ÚVT Internet?
  • Výpověď je nutno zaslat písemně na e-mail [email protected]
    nebo poštou na adresu Hrnčířská 383, 252 42 Jesenice-Zdiměřice.
  • Formulář pro vyplnění výpovědi nemáme.
  • Na svou výpověď od nás vždy obdržíte potvrzení přijetí výpovědi s datem ukončení služeb, informací o poslední vystavené faktuře a vrácení zařízení, pokud ho máte zapůjčeno.
  • Pokud byste se rozhodli svou výpověď vzít zpět, stačí nás opět písemně kontaktovat na e-mail [email protected].
Mohu mít KUKI TV, když od Vás nemám internetové připojení?
  • To bohužel nelze, KUKI TV je navázána na internetové připojení od naší společnosti.
Jaké je nastavení SMTP serveru?
  • NEDOPORUČUJEME používat náš SMTP server. Používejte smtp server poskytovatele Vaší emailové schránky.
Jaký je rozdíl mezi televizí přes internet a digitální TV?
  • U TV přes internet můžete nahrávat pořady, můžete se dívat až 48 hodin zpětně a výběr kanálů je dle Vaší volby.